Registered Members Only You should register with SL-Stun in order to view posts and open new topics. Please Signup with us now. Register
Forums Search ForumSearchAdvanced SearchTopicsPosts Unanswered Active Topics Prev Go to previous topic Next Go to next topic Last Post 15 Dec 2021 05:16 AM by ගැල්කරුවා ගේ ජීවිතය රචනා ටික කලක සිටන් - Tika kalaka sitan (Chandrasena Hettiarachchi) 172 Replies Sort: Oldest First Most Recent First Add Reply Page 7 of 9 << < 56789 > >> Author Messages RosiSuper Senior MemberPosts:5335 09 Mar 2015 05:47 PM Quote Reply no-repeat center rgb(255, 0, 0); margin: 0px; padding: 0px; border-radius: 2px 2px 0px 0px; top: -17px; width: 17px; height: 17px; right: 17px; color: rgb(255, 255, 255); line-height: 0px; font-size: 0px; display: block; position: absolute; z-index: 9999; cursor: pointer; -ms-border-radius: 2px 2px 0px 0px;" title="Insert paragraph here" unselectable="on">↵ දුවේ නුඹ මගෙ ප්රාණයයි මේ ගීතය අලුත්ම තේමාවක් ඔස්සේ රචනා වුනු ගීතයක්. බණ්ඩාර ඇහැලියගොඩ මහතාගේ පද රචනයකට රෝහණ වීරසිංහයන්ගේ සංගීත පාවඩ මතින් සුනිල් එදිරිසිංහයන් විසින් ගායනා කරන ගීතයක් . දුවගේ මංගල්යය දවසේ පියා ගේ අදහස් දැක්වෙන ගීතයක්.. මේ ගීතය සඳහා මුල් වුනු හේතුව බණ්ඩාර ඇහැලියගොඩ මහතාගේ වචන වලින්ම තේරුම් ගමු .. " මේ ගීතය මා අතින් රචනා වෙන්න හේතු කාරණා ගොඩක් නෑ.. එකම එක හේතුවක් තිබුණා.. DSI ආයතනයේ නන්දදාස රාජපක්ෂ කියන රසවතා මාත්එක්ක නිතර කතාකරනවා ඉතින් ඔහුගේ දුවගේ විවාහයෙන් පස්සේ මට කතා කරන දවසක මගෙන් ඇහුවා .. මගෙ දුවගේ මගුල් ගෙදර දවසේ ඔය සිංදු වගයක් දැම්මා හැබැයි මට දුව ගැන කිසිම හැගීමක් ඇති වුනේ නෑ .. ඒක හින්දා අපිට බැරිද දුව තමා පරම්පරාවේ ආඩම්බරය කියලා කියවෙන ආකාරයේ ගීතයක් රචනා කරන්න .. කියලා . මටත් ඉන්නේ දුවලා දෙදෙනෙක් .මේක මටත් දැනුනා ඊට පස්සේ මම මේ ගීතය රචනා කරන්නට උත්සාහා කලා. එහිදී මට තේරිච්ච එක දෙයක් තමයි . ඉස්සර අපේ ගම් වල මගුල් තුලා තියෙන්නේ ගෙවල්වල. හුගක් වෙලාවට ඒව කවුරු හෝ මාර්ගයෙන් දැන හැදුනුම්කම් හදාගෙන කථා කරලා කරන විවාහ. ඒ විවාහයට එන මනමාලිය හා මනමාලයාට වැඩිය හම්බ වෙන්න ඉඩකඩක් නෑ. හම්බ වෙන්නෙත් දෙමාපියන්ගේ අණසක යටතේ. ඒක නිසා මේ දෙපාර්ශවය එකතුවෙන දවසට හුඟක් දේවල් කථා බහ වෙනවා .අලුත් නෑදෑ පාර්ශවය පිළිබඳව කථා බහ වෙනවා . කෑම මේසෙන් පස්සේ අවවාද අනුශාසනා කෙරෙනවා , කථා බස් කෙරෙනවා , ජීවිතයට මුහුණ දෙන්න ඕනෙ කොහොමද කියලා වැඩිහිටියෝ කවි වලින් ගාථා වලින් මේ මනමාල යුවලට උපදෙස් දෙනවා . එහෙමයි ඒ කාලෙ මංගල කටයුතු සිද්ධ උනේ .වර්ථමානයේ ගම් වලත් දැන් මංගල කටයුතු සිද්ධ වෙන්නේ හෝටල් වල. ඊට පස්සේ යම් යම් දේවල් පානය කරනවා , විශාල බෑන්ඩ් එකක් ගෙන්නලා නටන්න පටන් ගන්නවා , නැටුම හමාර උනාට පස්සේ වෙලාව ලං වෙනවා , ජෝඩුව පිටත් වෙනවා . ඉතින් මුලදී අපේ ගම් වල තිබිච්ච මේ බැදියාව සහමුලින්ම තුරන් වෙලා තියනවා. ඒක නිසා ඒකත් මට මේ ගීතය රචනා කරද්දි හිතුනා . මේක තමා දියණියකට අවවාදයක් දෙන්න සුදුසු හොඳම වෙලාව, දියණිය පිටත් වෙලා යනවිට දියණියට ගැයෙන ගීයක් . දියණියට ඇති වෙනවා හැඟීමක් මම කවුද කියන එක .. " මේ ගීතයේ තනුව නිර්මාණය කළ රෝහණ වීරසිංහයන්ට දුවක් නැති උවත් ඔහු අපූරු තනුවක් පටබැදලා තියනවා .. ගායනා කරන සුනිල් එදිරිසිංහයන්ට දුවක් සිටින නිසා වෙන්න ඇති ඔහු මේ ගීතය ඉතා හැගීම්බරව ගායනා කරන්නේ .. දුවේ නුඹ මගෙ ප්රාණයයි සැබෑ උන සුභ සිහිනයයි සෙනෙහසින් කුල ගෙට පියනගන්නේ සනුහරේ අභිමානයයි තාත්තා කෙනෙකුට තම දියනිය තම පන වගේ .. ඒ වගේම "සැබෑ උන සුභ සිහිනයයි" සෑම පියෙක්ම ගැහැනු දරුවෙක්ව හදන්න සිහින දකිනවා . කොහොමත් පියෙකු පිරිමි දරුවන්ට වඩා ගැහැනු දරුවට තමා වැඩියෙන්ම ආදරේ .. මේ දියනිය විවාහයක් කරගෙන යන්න හදන මොහොතේ මේ අරගෙන යන්නේ දුව විතරක් නෙවේ .. පරපුරේ අභිමානය තමා මේ අරගෙන යන්නේ .. දියනිය හොඳට හැදුනු දරුවෙක් කියලා තමා මේ කියන්නේ .. මං මලක් ලෙස නුඹ නොහැදුවේ පෙති හැලී පරවෙන නිසාමයි දුක දිනා හිනැහෙන හැටි දුවේ නුඹ දැන උගත් පාඩම තමයි මල් වැස්සට තෙමෙනකොට පෙති කඩාගෙන වැටෙනවා .. තද හිරු රශ්මියට වියලී යනවා .. අන්න ඒක නිසා තමා දරුවන් මලක් වගේ හදන්න එපා කියන්නේ. දරුවාට දුක , ජීවිතය දැනෙන්න ඉඩ ඇරලා හැදුවේ නම් , නියමිත වයසට එන විට දුක ජය ගන්නා ආකාරය අමුතුවෙන් කියාදෙන්න ඕනෙ නෑ ..මලක් වගේ හැදුවොත් කටුක අද්දැකීම් දරාගැනීමට අපහසු වෙනවා .."දුක දිනා හිනැහෙන හැටි දුවේ නුඹ දැන උගත් පාඩම තමයි " හැබැයි මලක් වගේ හැදුවෙ නැති නිසා නුබ දුක දිනන හැටි ඉගෙනගෙන තියනවා .. මිල මුදල නිල බල යා නොදෙයි කළ හොඳම විතරක් ඉතිරි වෙයි පියා දුවට තම විවාහ ජීවිතය සාර්ථක කරගන්න උපදෙස් දෙනවා මේ විදිහට .. මිල මුදල් හා නිල බල වලට ජීවිතය සාර්ථක කරන්න බෑ ..ඒක තාවකාලික සතුටක්.ඊට වඩා තමා පෙර කළ හොඳ තමා වයසට යනවිට ඉතිරි වෙන්නෙ .. අප මී මුතුන්මිත්තන් එදා සිය ලේ කඳුළු දහඩිය හෙලා පරපුරෙන් පරපුරට රැගෙන ආ ඒ ගෞරවය මගෙ දුව තමා අතීතයේ විවාහයට ප්රථම කාන්තාවක් තම චරිතය පණ මෙන් ආරක්ෂා කළා .. විවාහයට පෙර ජීවිතය නිවැරදිව ගත කළ කාන්තාවක් යනු පරපුරේ ගෞරවයක් .. "සිය ලේ කඳුළු දහඩිය හෙලා " යන පේලියෙන් රචකයා උත්සාහ කරන්නේ නිවැරදිව ජීවිතය ගතකළ ගැහැනියකගේ නිවැරදි දිවි පැවැත්මට යම් නොබිදිය හැකි වටිනාකමක් ලබා දී මනමාලයාට තම දුව ගැන ආඩම්බරයක් ඇති කිරීමයි ... රචකයා කියන්නේ තම පරපුරම මේ ගෞරවය රැකගෙන තිබෙනවා කියලා .. <form>> </form> 0 samanthaMost Senior MemberPosts:13190 09 Mar 2015 06:06 PM Quote Reply සියළුදෙනාටම සෙතක් ශාන්තියක් සැලසේවා!!!! 0 Ind007kaMost Senior MemberPosts:12931 09 Mar 2015 06:08 PM Quote Reply duwek inna saama thatha kenekugema prartthanwa thamai me geethaye thiyenne..tx Rosi First they Ignore You , Then they Laugh at You, Then they Fight with you, Then You Win.... 0 isurusamSuper Senior MemberPosts:7342 09 Mar 2015 06:26 PM Quote Reply tx rosi akke me githaye teruma apith ekka beda hada gathata............ 0 HimaliVeteran MemberPosts:1636 09 Mar 2015 07:32 PM Quote Reply math harima kamathi sinduvak. sthuti rosi akka ~~~~ ඇසිල්ලක දුටු සිහිනෙන් හිත හුඟක් රිදුනා~~~~ 0 kingDVeteran MemberPosts:3309 10 Mar 2015 02:53 AM Quote Reply ලස්සන සිංදුවක් ...මාත් ගොඩක් ආසයි මේකට...ස්තූතියි නංගි විස්තර වලට Business, you know, may bring money, But friendship hardly ever does. 0 RosiSuper Senior MemberPosts:5335 10 Mar 2015 06:41 AM Quote Reply math asama sinduwak..meka ahaddi punchiyata kadulakuth enawa eheta 0 gayanfernandoNew MemberPosts:66 11 Mar 2015 06:38 PM Quote Reply ලස්සන සින්දුවක් ගැන කියල දුන්නට ගොඩක් ස්තුති 0 ImalkaVeteran MemberPosts:4533 11 Mar 2015 09:29 PM Quote Reply සැබවින්ම ආදර්ශවත් සින්දුවක් දියණිවරුන්ට, නමුත් අද කීයෙන් කී දෙනාද පියවරුන්ගේ මේ උපදෙස් පිළිපදින්නේ..... 0 Ind007kaMost Senior MemberPosts:12931 11 Mar 2015 10:16 PM Quote Reply Posted By Imalka on 11 Mar 2015 09:29 PM සැබවින්ම ආදර්ශවත් සින්දුවක් දියණිවරුන්ට, නමුත් අද කීයෙන් කී දෙනාද පියවරුන්ගේ මේ උපදෙස් පිළිපදින්නේ..... mewa mathak wenne athin katin ellan innakota thami First they Ignore You , Then they Laugh at You, Then they Fight with you, Then You Win.... 0 RosiSuper Senior MemberPosts:5335 13 Mar 2015 05:41 PM Quote Reply තවලම්කරුවෝ කවරදාකදෝ එක ම තැනක ඉන්නේ෴ බොල්පිනි වෑහෙන වේලාවේ ඔබ ගෙන් සමු ගෙන යා යුතු වේ තාමත් ඔබ ඇත සුව නින්දේ... ඒක යි මා නොකියා යන්නේ ගැල පිට නැගලා ඈත ගම් බලා පියමන් කර යන්නේ තවත් නිවහනෙක ගිමන් නිවන තුරු ඔබ සිහියට එන්නේ ඔබ අවදි ව මා සොයනු එපා ඈත යි මා ඉන්නේ තවලම්කරුවෝ කවරදාකදෝ එක ම තැනක ඉන්නේ _______________ ගී පද - සරත් ප්රනාන්දු ගී හඬ සහ තනු - රූකාන්ත ගුණතිලක දුක් වේදනා ඇසුරෙහි ම වන ජීවිතය නම් අභියෝගය භාර ගත් දිරි ඇති මිනිස් පිරිසක් අපේ අතීත ගැල් කවි ඇසුරෙහි අද ද දිවමන් ව වෙසෙති. ඔව්හු දැනුදු අප ගේ භාව පථයෙහි, නොඑන බඩු බාහිරාදිය පිරි ගැල් ගෙන, අතුරු අන්තරායයන් ගෙන් ආකූල වනගත, කඳුකර කටුක මංතලා ඔස්සේ ගමනෙහි යෙදෙති. අනෙක ගම් නියම්ගම් බලා බඩු පරිවහනයෙහි යෙදෙමින්, තැන තැන ගිමන් නිවමින්, දිවා රැය ගැල් පැද වූ මොවුහු, ජීවිතය යනු කිමැ යි සැබෑ ලෙස අපට තහවුරු කොට අතීතයට පසු බැස ගිය මිනිස්සු වෙති. ගම් බිම් කෙරෙන් නික්ම අපමණ වෙහෙස, පාළුව, තනිකම ද සමඟ ගෙවුණු දිවිය සම සිතින් ගත් මේ මිනිසුන් ගේ මනෝ භාවය පළ වන ගැල් කවි රැසක් අප සතු ය. එහෙත් එබඳු ගැල් කවි මඟින් අප දැන හැඳිණි ගැල්කරුවා ගේ ජීවිත ප්රවෘත්තියෙහි එතරම් ප්රකට නො වූ අංශයක් කෙරේ යොමු වූ ගීතයක් මෙවර අප ගේ වින්දනයට භාජන වෙයි. රූකාන්ත ගුණතිලකයන් විසින් සංගීතය නිමවා, මින් වසර දහසයකට පමණ පෙරාතු ව ගැයුණු මේ ගීතය, පසු ගිය සුපර් ස්ටාර් තරග වටයෙක දී අර්ජුන් රූකාන්ත නම් තරුණ ගායකයා විසින් මධුර ලෙස ගයනු ලැබිණි. මතකයෙන් බැහැර ව පැවැති ගීතය යළි මනැසෙහි රමණීය රූපාවලියක් මවන්නට යෙදිණි. මේ ගීතය ප්රබන්ධ කෙළේ සරත් ප්රනාන්දු නම් නිහඬ රචකයෙකි. දැනට බැංකුකරුවකු ලෙස කටයුතු කරන සරත්, 2007 දී SLIM ආයතනයේ සභාපති ධුරය හෙබැවූ අතර, ආසියා පැසිපික් අලෙවිකරණ මධ්යස්ථානයේ ප්රධාන ලේකම් ලෙස ද කටයුතු කෙළේ ය. මහනුවර කටුගස්තොට සාන්ත අන්තෝනි විද්යාලයයේ කුසලතාපූර්ණ ආදි ශිෂ්යයකු වන හෙතෙම, මලල ක්රීඩාවන්හි විශේෂ කෞශල්යයක් දැක්වූ තැනැත්තෙකි. තමා හට ගීත ප්රබන්ධය සඳහා නිබඳ අනුග්රහය ලැබුණේ ප්රවීණ සංගීතඥ රූකාන්ත ගුණතිලකයන් ගෙනැ යි හෙතෙම පවසයි. ආරදය, පේ්රමය මුල් කොට පවත්නේ යැයි පැවැසෙන තිරසර සහසම්බන්ධතා යනු මේ ගැල් ගමනෙහි එතරම් උත්කර්ෂවත් බැඳීම් නො වේ. මඳකට බැඳී, එහෙත් බන්ධනගත නො වී, තමාට හිමි අනවරත ගමනට එළැඹි ගැල්කරුවා ගේ ජීවන ස්වරූපය ගීත නිබන්ධක සරත් ප්රනාන්දු, සාටෝපයෙන් තොර, සරල ප්රකාශන ලීලාවෙකින් අප ගේ සංවේදනයට හසු කරයි. බොල්පින් වෑහෙන වේලාවේ ඔබ ගෙන් සමු ගෙන යා යුතු වේ තාමත් ඔබ ඇත සුව නින්දේ ඒක යි මා නොකියා යන්නේ ඇය හා එක යහනෙහි වැද ගෙවූ රැය නිමා වී, හාත්පස අරුණුවන් කැලුම් පැතිරෙයි. ගැල්කරු අවදි ව කුටියෙන් පිටත ලෝකය නරඹයි. උදා අහසින් ඉසියුම් දිය බිඳු (බොල්පිනි) සෙමෙන් වෑහෙන මොහොත යි. දැන් යළි ගැල ගෙන සුපුරුදු ගමන ඇරැඹීමට කාලය යි. එහෙත් තවමත් ඇය සුව නින්දෙහි ය. සමු ගෙන යා යුතු මුත්, ඇය අවදි කොට ඒ සුව නින්ද බිඳිනු ඔහුට රිසි නො වෙයි. හෙතෙම ඇයට නොදන්වා ම නිවහනෙන් නික්මෙයි. එකෙකා ගේ සිරුරු ඇසුරු කොට පිබිදීමක් සිදු වූ මොහොත ඉක්ම ගොස් ය. තවත් ඒ අනුරාගී රාත්රියේ ආස්වාදය පිළිබඳ ලෝභයෙන් ඇගේ සෙවණෙහි බන්ධනගත වනු නො හැකි යත් මේ නොනිමි ගැල් ගමනෙහි සියලු අත්විඳීම් එදින, එතැන, ඒ මොහොත, ඒ රැය යනුවෙන් වන අඛණ්ඩ නිමේෂ පරම්පරාවක් පමණි. ගමන් ගැනීමට නියමිත මඟෙහි සියල්ල, එදිනට නියමිත ගනුදෙනු පමණි. එබැවින් යුග දිවිය, ආවාහය වැනි සංස්ථාපිත සීමාවනට අවනත කළ නො හැකි ගමනෙකි මේ. ආදරය යනුවෙන් නම් කළ හැකි බැඳුමක් මේ සබඳකමෙහි නො වේ. දැන හැඳුනුම්කම් පුළුල් වීමෙන් ඇති වූ පි්රයමනාප හැඟීමෙන්, සිරුරු කෙරෙන් නැඟි අනුරතිය සමනය කරනු පිණිස දෙදෙන ගේම කැමැත්තෙන් සිදු වූ එක්වීමෙකි මේ. එහෙත් මේ හුදු යාන්ත්රික සබඳකමක් ම නො වේ. ඔහු තුළ ඇය කෙරේ උපන් යම් ස්නේහයක් ඇතැ යි, සුව නින්දෙන් ඇය අවදි නොකොට ම පිට ව එන බව කීමෙන් ගම්යමාන වෙයි. ගැල පිට නැගලා ඈත ගම් බලා පියමන් කර යන්නේ තවත් නිවහනෙක ගිමන් නිවන තුරු ඔබ සිහියට එන්නේ ඇගේ නිවහනින් බැහැර ව ඈත ගම් නිගම් බලා ගැල පෙරමඟට ඇදී යයි. ඇය කෙමෙන් ඔහු ගේ සිහියට පිවිසුණ ද, එහි ඇති කිසි වෙසෙස් බවක් නැත. මේ ගමන් වටයෙහි මතු නො ව ඊට පෙරාතුව ද ඔහු ඇය හා රැය ගෙවන්නට ඇත. මේ තාවකාලික ස්මරණය මේ අයුරින් ම මින් පෙර ද සිදු විය. ඇය කෙරෙහි කිසිදු ගිජු භාවයක් ද ඔහු තුළ ඉතිරි වී නැත. එබැවින් ඔහු යළි පසුපසට ඇඳීමක් ද සිදු නො වේ. හැම වරෙක ම සිදු ව ඇත්තේ පියමන් කොට යෑමෙකි. සුව සෙවණ සදන ඊළඟ නිවහනෙහි දී ඇය පිළිබඳ සැමැරුම් සියල්ල යටපත් ව යනු නිසැක ය. මේ එක ගැල් මඟෙහි තව තව නවාතැන් ඔහුට හුරු පුරුදු ය. ඊළඟ නිවහනෙහි ද ඔහු හා රැය ගෙවනු පිණිස ළං වන, වෙන අන් ළඳකි. පෙර දා හමු වූ තැනැත්තිය, ගෙවා ආ මඟෙහි ළං වූ තවත් එක් මාගමක පමණි. එබැවින්, ඔබ අවදි ව මා සොයනු එපා ඈත යි මා ඉන්නේ තවලම්කරුවෝ කවර දාක දෝ එක ම තැනක ඉන්නේ... ඇය අවදි ව ගැල්කරු සොයනු ඇති මුත්, මේ වන විට ඔහු දුර ඈතක ය. එසේ සෙවීමෙහි ඇති පල කිම් ද? ඇය තමා වෙනුවෙන් කැප වී බලා සිටිය යුතු කතක් නො වේ. තමා ගේ ම ආස්වාදය සඳහා පැවැතිය යුතු ළඳක් නො වේ. ඊළඟ පැමණීමෙහි දී යම් විටෙක යළි ඇය හමු විය හැකි මුත්, එතෙක් ඇය ඔහු හද පාරවන කෙවිටක් නො වෙයි. හෙතෙම ඇය මත රඳා පවතින්නෙක් නො වේ. ඇය අයත් කර ගැනීමට යත්න දරන්නෙක් ද නො වේ. අයිති කර ගැනීම යනු සම්බන්ධතාව පවත්වා ගැනීම නොවන බව ඔහු මේ කටුක ගමනෙහි දී ම අත්විඳින්නට ඇත. අයිති කර ගැනීම වූ කලි සබඳතා විනාශ කර ගැනීමෙකි. අයිති කර නොගන්නා සබඳතාව මේ ප්රබන්ධයෙහි ප්රබල ඇඟැවුමෙකි. එය අනෙකා ගේ නිදහසට බාධා නොකරන සබඳකමෙකි. "ඔබ අවදි ව මා සොයනු එපා" යි ඔහු පවසන්නේ තමා මෙන් ම ඇය ද දැන් පෙර සේ ම නිදහසේ බැවිනි. ඇයට නොබැඳී ඇති බැවින් සබඳතාව තව දුරටත් පවතිනු ඇත. එ සේ ම මේ නොනවතින ගැල් ගමනට එක් තැනක් යැයි නියමිත තැනක් නැත. ගිමන නිවන, සෙවණ සදන හැම තැනක් ම මදක් ගෙවා, යළි හැර යන තැන් වේ. තවලම්කරුවන් ගේ ජීවිතය එබඳු ය. මේ යථාර්ථය හැඳිනිය හොත් ඇය ඔහු සොයා නොවෙහෙසෙනු ඇති. ඔහු පිළිබඳ සිතින් දුක් අනුභව නොකරනු ඇති. අතීත ගැල්කරුවන් ගේ ලෝකයෙන් බැහැරට ගෙන වුව ද මේ ගීතයේ වස්තු විෂයය පිළිබඳ ව සම්භාෂණයෙක යෙදීමට අපට පිළිවන. වර්තමාන පාරිභෝගික සංස්කෘතියෙහි ව්යාප්තිය සමඟ ඒ හා කල්පනා කරන යමකුට වුව ද මේ අත්දැකීම මෙකල සමාජ ජීවිතය හා බද්ධ කොට වටහා ගත හැකි ය. වෘත්තීය කාර්යයන් පිණිස නිතර චාරිකාවෙහි යෙදෙමින්, නුවරින් නුවර, රටින් රට යන ඇතැම්හු තමා වෙත එළැඹෙන අවස්ථාවන් වින්දනය කරන්නෝ වෙති. ගැල් දිවියෙහි පමණක් නො ව අද මේ මොහොතට ද පොදු මේ නිදහස් පෙලැඹුම ගීත නිබන්ධක සරත් ප්රනාන්දු අතීතයෙහි තබා පවසනු ද විය හැකි ය. අපි අප ගේ පොදු පරිකල්පනය මෙහෙයවමින් හැම විට ම සමාජ ජීවිතයේ ස්වරූපය වටහා ගන්නෝ වෙමු. මේ වූ කලි සමාජ කල්පිතය යනුවෙන් හැඳින්වෙයි. මෙකී කල්පිතය ගීත ප්රබන්ධයට පිවිස එය උචිත සංගීතාකෘතියෙකින්, පවිත්ර ගායන ස්වරයෙකින් යුතු ව අප හමුවට පැමිණි අවස්ථාවෙකි මේ. මෙමඟින් අපි මනුෂ්යාත්මයේ එක් පාර්ශ්වයක් අපේ සංවේදනයට හසු කරමු. පදමාලාවෙහි අති සරල බව ඉක්මවන යටි හඬක් මට මේ ගීතය ඇසුරෙහි දැනෙයි. ගීතය පුරවන හිස් වදන් නො ව, සියුම් ඇඟැවුමක් සහිත සංකල්ප රූපී උක්ති මාර්ගයක් මේ රචනයෙන් විද්යමාන යි. එහි සරල භාවයෙහි වන ගැඹුර, කථකයා ගේ ජීවිතය මෙන් ම, ඔහුට පිටු දුන් සංස්කෘතික ජීවිතය ද වෙත අප ආපසු කැඳවයි. අප තුළ සියුම් අනුවේදනයක් ඇති කරන්නේ පෙර කී ඒ සමාජ කල්පිතය යි. රූකාන්ත ගුණතිලකයන් ගේ අවස්ථෝචිත ගායන ලීලාව අතීත ගැල්සාත්තුකරුවන් ගේ ලෝකය සිහි ගන්වමින් දෝංකාර නංවන උච්ච තානයකින් යුක්ත ය. ගැල් ගමනෙහි රිද්මය සමඟ, තිරසර නොවන ජීවන සම්බන්ධතා, හමුවීම, වෙන්වීම, පාළුව, ධ්වනිත කරන නාදාත්මක පරිසරය ද, අවසනට යෙදෙන ආලාපය ද ගීතයේ මූලික අරුත තීව්ර කරනු සමත් වෙයි. - නන්දන වීරසිංහ 0 Ind007kaMost Senior MemberPosts:12931 13 Mar 2015 06:24 PM Quote Reply rukanthage ithamath hagum bara geethayak..tx rosi mewa genawata First they Ignore You , Then they Laugh at You, Then they Fight with you, Then You Win.... 0 isurusamSuper Senior MemberPosts:7342 13 Mar 2015 08:04 PM Quote Reply rukanthage mama asa song ekak........ 0 ImalkaVeteran MemberPosts:4533 13 Mar 2015 11:44 PM Quote Reply ඇත්තටම මේ ගීතයෙන් කියවෙන කතාව හරිම දුක්බරයි. ජීවන ගීතය ගායානා කිරීම හැමෝටම එක වගේ ලේසි නැහැ ඇතැමුන්ට හරිම කටුකයි,... දවසක් මේ කතාව රේඩියෝ ප්රෝග්රෑම් එකකත් මම අහල තියෙනවා. නියමයි වැඩේ, 0 HimaliVeteran MemberPosts:1636 20 Mar 2015 09:12 PM Quote Reply math kamathi lassana sinduvak. bohoma sthuti akka me adahasa ekathu kala ~~~~ ඇසිල්ලක දුටු සිහිනෙන් හිත හුඟක් රිදුනා~~~~ 0 RosiSuper Senior MemberPosts:5335 28 Mar 2015 03:38 PM Quote Reply සතුටින්ද ඔබ පෙරටත් වඩා මගේ ඉපැරණි පෙම්වතී අම්මා කෙනෙක් බිරිදක් වෙලා ලොව කාට හෝ ඔබ උරුමැතී සතුටින්ද ඔබ පෙරටත් වඩා මගේ ඉපැරණි පෙම්වතී මම ද සැමියෙකි ඇයට අවනත දෙදරුවන් ලග නිවන සරතැස කාලයේ වැලි තලාවේ සබදකම් සැගවුණාවේ අතරමග සුණුවිසුණු පැතුමක මතක මිහිරී තාම හිතයට පරවුණත් මල් අතීතේ සුවද හදවත සමීපේ කරුණාරත්න දිවුල්ගනේ ගයනු ඇසේ. ඒ ගැයුම හදවත විනිවිදිනු දැනේ. අපේ කාලයේ අගේ්රසර ගාන්ධර්වයා ලෙස සම්භාවිත රෝහණ වීරසිංහයන්ගේ මියුරු ස්වර වර්ණ පදපෙළෙහි භාවයන් උත්කර්ෂයට නන්වන අයුරු සිත් පුරවාලයි. රවී සිරිවධන නැමැති යොවුන් ගේය පද රචකයා සිය අත්දැකීම්හි පරිපාකය සලකුණු කර ඇති අයුරු දකිමු. ප්රේමයේ ගැඹුරු භාවමය යථාර්ථය කවියෙකුට ස්පර්ශ කළ හැකි ප්රමාණය කෙතරම් දැයි රවී සිරිවර්ධනයන් අපට කියා දෙමින් හඳී. ප්රේමයේ චමත්කාරය වියපත් නොවී පවත්නේනම් ඒ උපදින්නේ ඊට මුසුවන විරහී සංවේදනාවන් සමගිනි. සහෘද රසවතුන් විසින් වින්දනය කරන්නේ සබදතාවන්හි සුඛය නොවේ. ඒ ඇසුරෙහි උපදිනා මියුරු අත්දැකීම්හි මතකයන්ය. එබඳු මතකයන් අතරෙහි ඇතිවූ මියුරු කල්පනාවන් ජීවිතය තුළ වියපත් නොවී පවතී. එය වින්දනය කළ හැකිනම් එපමණ වූ චමත්කාරයක් නොවේ. කවියා විසින් අපට ගෙනහැර දක්වන්නේ ඒ සොඳුරු භාවයන්හි අරුම ය. ජීවිතයේ එක් කලෙක ස්වකීය දිවි ගිම් නිවා සැනසූ මියුලැසිය තවත් ඔහු ළග නොවේ. තමන් හැර දමා ගිය ඇය පිළිබද ඔහු තුළ ද්වේශයක් නැත. ඒ මතකය ජීවිතයේ ඈත අතීතයට හිමි වූවකි. ඔහු සිය ඉපැරණි පෙම්වතිය සිහි කරයි. මහත් වූ දයාවෙන් ඇය විමසයි. ඇය පිළිබද තොරතුරු මාත්රයක් හෝ ඔහු සතුව නැත. එහෙත් ඈත අතීතයේ ඇය විසින් හිමි කරගත් ඔහුගේ හදවතේ ඉඩ හසර තවමත් විවරව තිබේ. එය පිරී ඇත්තේ අනුරාගී හැගීමෙන් නොවේ. අප්රමාණ දයාවෙනි. අම්මා කෙනෙක් හෝ බිරිදක් වී ලොව කොතැනක හෝ ඇය සිටිනු ඇති බව ඔහු දනී. ඔහුට තමා හා ගතකළ මියුරු සමයටත් වඩා ඇය සතුටින් පසුවේ ද යන්න දැනගනු රිසිය. ඒසේ වනු දැක්ම ජීවිත අත්දැකීම් විසින් වියපත් කළ මේ පෙම්වත් සහෘදයාගේ ප්රාර්ථනාවය. දැන් ඔහුත් දෙදරුවන් අභියස ජීවිත සරතැස නිවා දමන සෙනෙහෙබර පියෙකි. දයාබර සැමියෙකි. කාලයේ වැලි තලා තුළ සබදකම් සැගව ඇති අයුරු ඔහු දකින්නේ උපේක්ෂාවෙනි. එහෙත් මිය ගිය අතීත මල් උයන සැරසූ මල් පොකුරු වල සුවද තවමත් ඔහුව ජීවත් කරයි. මනුෂ්ය සබදතාවල මියුරු චමත්කාරය මෙයය. මිනිස්සු ජීවිතයේ මියුරු මතකයන් හා බැඳී ජීවත්වෙති. ඒ මතකයන් වින්දනය කරති. ඉන් ජීවිතය ලබති. එසේ වී නමුත් සමාජ සංස්කෘතික නිර්නායකන් තුළ ඒ ගැඹුරු හැගීම් ප්රකාශ වීමට ඉඩක් නොවේ. එවන් භාවයන් ප්රභූ නිර්මාණ කාර්යයන්ට ප්රශස්ථ වස්තු විෂය සපයයි. රවී සිරිවර්ධන නැමැති කවියා මේ සරු බිම අස්වද්දා ඇති අයුරු දකිමු. ඒ අස්වැද්දුම අපේ කාලයේදී බලාපොරොත්තු විය නොහැකි සොඳුරු ප්රවේශයක මං ලකුණු කියයි. ජාලිය 0 RosiSuper Senior MemberPosts:5335 28 Mar 2015 03:41 PM Quote Reply පුළුවන් කෙනෙක්ට මේ සින්දුවේ වීඩියෝ එක දාන්න පුලුවන්ද ... 0 isurusamSuper Senior MemberPosts:7342 28 Mar 2015 08:13 PM Quote Reply කරුණාරත්න දිවුල්ගනේගෙ ලස්සන song එකක්................... 0 Ind007kaMost Senior MemberPosts:12931 29 Mar 2015 01:25 AM Quote Reply mama ahala nahene me song eka...nadda download karaganna ? ...maara lassanayi ne First they Ignore You , Then they Laugh at You, Then they Fight with you, Then You Win.... 0 samanthaMost Senior MemberPosts:13190 29 Mar 2015 01:41 AM Quote Reply බොනකොටද මේ සිංදුව දැක්කේ.. සියළුදෙනාටම සෙතක් ශාන්තියක් සැලසේවා!!!! 0 Add Reply Page 7 of 9 << < 56789 > >> Forum Support --Announcements --Stun Support Forum STUN MEMBERS AREA --Welcome to the Stun Community --General Discussions --Wishes --Suggestions for Stun --ස්ටන් සුහද හමු News and Discussions --News Discussions --Srilankan News --World News -- Sports News --Political News Room Fun, Humor and Games --Humor --Games and Quiz Games ----ස්ටන් අවුරුදු උත්සවය --Hobbies SL-Stun Audio --Audio - Sinhala --Audio - English -- Audio - Hindi and Tamil - --Audio - Instrumental SL-Stun Video Beautiful Sri Lanka --Beautiful Nature in Sri Lanka --Wild Life --Srilankan Heritage --Accomodations, Bunglows, Rest ... --Sri Lankan Events and Culture Aviation and Transportation --Aircrafts and Airports --Automobiles Health and Beauty --Health Corner --Your Beauty Creative Zone --Poems --Short stories --Lyrics --Song Chords --Creative Ideas --Story Teller Books and E-Books --Sinhala Novels --English Books --Educational Books --Non-Fiction Books Technical Area and Science --PC, Mac, Linux & Software --Gadgets and Cameras --Science and Education --Mobile Phones,Games and Applic... Art and Culture --Arts and Crafts ----ආදරවන්තයින්ගේ අඩවිය --Photography --Interviews with Stars --World Heritage Religions -- Buddhism ----ස්ටන් වෙසක් කළාපය --Christianity ----ස්ටන් එක්ක නත්තල් --Islam --Hinduism Sri Lankan History --National Heroes Food and Beverages --Recipes Default Group --Sample Forum 1 --Sample Forum 2 --Sample Forum 3 Default Group --Sample Forum 1 --Sample Forum 2 --Sample Forum 3 Default Group --Sample Forum 1 --Sample Forum 2 --Sample Forum 3 Default Group --Sample Forum 1 --Sample Forum 2 --Sample Forum 3 Default Group --Sample Forum 1 --Sample Forum 2 --Sample Forum 3 Default Group --Sample Forum 1 --Sample Forum 2 --Sample Forum 3 Forums Creative Zone Lyrics Quick Reply Username: Subject: Body: Security Code: Enter the code shown above in the box below Submit